حزب مؤتلفه اسلامي استان يزد با صدور بیانیه ای تحرکات 25 بهمن را محکوم کرد


یزدفردا "واحد دریافت خبر:حزب مؤتلفه اسلامي استان يزد صبح امروز در رابطه با  حوادث25 بهمن ماه بیانیه ای صادر کرد .

موتلفه اسلامی یزد با محکوم کردن تحرکات 25 بهمن ماه :همگام با همه آگاهان ، فرهيختگان و حق جويان اين عمل سخيف را محكوم كرده و با اعلام برائت از سران فتنه ، همراهان و سكوت كنندگان در برابرآنان ، خواستار محاكمه سران دردادگاههاي انقلاب و قطع ريشه فتنه ميباشد.

حزب موتلفه اسلامی یزد در قسمتی از بیانیه خود آورده است :باكمال تأسف افرادي مسخ شده و بريده ازمردم كه اين بزرگداشت را خاري درچشم خود و اربابان خود ميدانستند پس ازاين روز افتخار آميز ، از ايادي عقب افتاده خود دعوت به تظاهرات درمخالفت با نظام كردند و عجيب آنكه دريك فريبكاري آشگار اين دعوت را به حمايت از مردم مصر نسبت دادند!

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا متن کامل بیانیه حزب مؤتلفه اسلامي استان يزد   به شرح زیر است :

باسمه تعالي


بيانيه حزب مؤتلفه اسلامي استان يزد


بيست ودوم بهمن 89 يكبار ديگر اوج همبستگي مردم ايران را درحفظ كيان انقلاب و وفاداري به نظام جمهوري اسلامي به رخ دنيا كشيد.

22 بهمن 89 روزي بود كه زن ومرد پيرو جوان از نسل اول انقلاب تا نسلهاي سوم وچهارم دوش به دوش هم تداوم انقلاب اسلامي وجانفشاني در راه آرمانهاي اسلام را تحت رهبري ولي فقيه عادل فرياد كردند.

مراسم گرامي داشت سي ودومين بهار انقلاب درسراسر ايران روز تجديد عهد امت اسلامي با ولايت وپشتيباني از مسئولان خدوم نظام و همچنين اعلام برائت از استكبار جهاني وصهيونيسم جنايتكار و سرسپردگان داخلي آنان بود.


و بالاخره روز 22 بهمن 89 روز حمايت از خيزش اسلامي ملتهاي منطقه دراعتراض به حكومتهاي ستمگر و سر سپرده وحمايت از عدالتخواهي اسلامي بود.

اما باكمال تأسف افرادي مسخ شده و بريده ازمردم كه اين بزرگداشت را خاري درچشم خود و اربابان خود ميدانستند پس ازاين روز افتخار آميز ، از ايادي عقب افتاده خود دعوت به تظاهرات درمخالفت با نظام كردند و عجيب آنكه دريك فريبكاري آشگار اين دعوت را به حمايت از مردم مصر نسبت دادند! و اين جالب ترين طنز تاريخ است : دعوت به تظاهرات به نفع انقلابيون مصري برعليه نظام مردم سالار جمهوري اسلامي كه به اعتراف همه رسانه هاي جهان بزرگترين وصادق ترين حامي مردم مصر در اين خيزش بوده است. و اين خود حكايت ازاوج بلاهت ، ذلت و سرسپردگي به جنايتكاران بين المللي وخدمتگزاري به ايشان است.

حزب مؤتلفه اسلامي استان يزد همگام با همه آگاهان ، فرهيختگان و حق جويان اين عمل سخيف را محكوم كرده و با اعلام برائت از سران فتنه ، همراهان و سكوت كنندگان در برابرآنان ، خواستار محاكمه سران دردادگاههاي انقلاب و قطع ريشه فتنه ميباشد.

و سيعلم الذين ظلموا اي منقلب ينقلبون

حزب مؤتلفه اسلامي استان يزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا